+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Komorní hůrka Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 432 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    98%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    95%
  • Preis-Leistungverhältnis

    94%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jan Vencl

Älteres Paar, 8.11.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Byly jsme s manželkou na pobytu již podruhé a opět jsme byli maximálně spokojeni.

  • vše

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

27.3.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 3.11.2014

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Kerstin

Älteres Paar, 25.6.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Das Essen war sehr gut - Kompliment an die Küche. Die beiden Kellner waren freundlich und sehr zuvorkommend. Ebenfalls eine Kellnerin und die Frau am Computer (weiblich) sehr freundlich. Den Reinigungskräften großes Kompliment.

  • Bereits am 1. Abend wurden einige neu angekommen Gäste von einer Dame (sehr schlank und im grünen Kleid)gemaßregelt, weil sie nicht pünktlich 18:00 Uhr zum Abendessen da waren. Punkt 21:00 Uhr mussten die Gäste die Terrasse verlassen und die Gaststätte wurde verschlossen. Man konnte sich hinter dem Hotel beim Tennisplatz hinsetzen, leider ohne Licht. Eine Kellnerin ( mit Brille) hatte für deutsche Gäste kaum ein freundliches Wort, sondern stürzte wie eine Furie morgens auf die Terrasse zu den Gästen und meinte, diese hätten diese unverzüglich zu verlassen, aber in einer Art und Weise, die sich für ein 4-Sterne Hotel überhaupt nicht gehört.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana V

Junges Paar, 7.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Hotel je asi zaměřen na německé turisty. Jako českému mladému páru se nám dostalo, no ne vždy úplně vlídnému zacházení. Jídlo bylo velmi průměrné, s první večeří bez výběru. Obsluha taky velmi průměrná, až měl člověk místy pocit, že je vlastně obtěžuje, když na otázku "přejete si ještě něco", vlastně odpovíte, že ano.

  • Chování obsluhy. Jídlo bylo velmi průměrné (až podprůměrné). Jedna procedure = 15minut. Nikdy jsme se ještě nesetkali s tak krátkou dobou procedury.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Karel Ficenec

Älteres Paar, 22.9.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Příjemné prostředí, nevýhodou je poměrná odlehlost od vlastních lázní. V místě je minimální možnost bez použití auta se zabavit. Výhodou je dobře fungující bazen přímo v objektu (ale je k dispozici jen odpoledne)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Dana Hrabáková

Einzelreisender, 16.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.11.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Hluční NĚMCI !!! Bazén jen do 20:00 h - málo Večeře jen 3 chody - málo na **** HOTEL !!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 14.4.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ubytování, strava, klidné prostředí, sauna, bazén

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Komorní hůrka hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme rádi, když Vás budeme opět moci přivítat v našem hotelu.

Zdeněk Dančo, Hotel Komorní hůrka

Anonym

andere Gruppe, 28.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • - Plánované sezení u přidělených stolu, a to jak ráno, tak i u večeře. - Relativně málo prostoru u stolu při plném obsazení.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 5.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • hotel byl cisty, skvele 3 sauny, vstricny personal pri zmenach jidla. Snidane i vecere byly velmi dobre a poctive.

  • procedury nebyly každý den, jak sliboval balíček (v neděli nepracuji) a v patek odpoledne nam take nic nenabídli. V sobotu jsme měli jen 2 velice krátké procedury (15 min. masa, a 15 min. malý zábal). Teprve az na naše naléhání nam poskytly 2 krátké 15 min. procedury v pondělí, ale kdybychom si o ne neřekly (podobně jako jiní hoste se kterymi jsme mluvily), tak bychom je nedostaly. Bazén byl miniaturní na pet temp, vi než 3 lidi si nezaplavou.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.11.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velmi milý a ochotný personál, kuchyně spíše podprůměrná. Ubytování velmi pěkné a pohodlné s některými dílčími nedostatky.

  • Milý personál, číšníci, recepční

  • Na pokoji chyběla varná konvice, v zahraničí je to už standard i v běžných hotelových pokojích. Když čaj stojí 45 Kč, přijde mi to velmi přemrštěné. Navíc je to velmi nepohodlné, uvítala bych možnost uvařit si čaj brzy ráno nebo pozdě večer na pokoji. Stejně bych uvítala možnost minibaru na pokoji. Zavání to malými českými poměry. Kuchyně byla také spíše podprůměrná, brambory nedovařené, což považuji vzhledem k ceně za neodpustitelné. Rovněž lázeňský personál vypadal, že ho obtěžuje poskytovat služby a dámy působily jako by se v práci musely nasnídat. Po snídani si ani neumyly ruce.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Kocourová

Einzelreisender, 11.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel je zaměřen na seniorskou klientelu z Německa. Pro welness pobyty chybí koncepce a nabídka služeb. Za celý pobyt jsem měla nejúžasněji namasírovaná, vypeelingovaná a nadvakrát zabalená záda, ale chybí mi péče o dekolt, nabídka kosmetických procedur, manikúra, masáže na zhubnutí, cvičení s trenérem. V neděli nejsou procedury žádné, což u wellness víkendu je půlka pobytu. Bazén se zavírá v osm ... proč?

  • čistota, ochota personálu

  • nesmyslná buzerace - zákaz inhalace elektronické cigarety

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Hana Žáková

Älteres Paar, 14.8.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vstřícný personál, spokojenost.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Věra Křížová

Einzelreisender, 19.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dobrý den, děkuji za příjemný pobyt, za vstřícnost a ochotu. Ráda budu Vás doporučovat. Hezký den Mgr.Věra Křížová

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7
Hotel Komorní hůrka hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Křížová,

mockrát děkujeme za vaší návštěvu a budu se těšit zase u nás na viděnou.
Jelínková Markéta, ředitelka hotelu

Anonym

Einzelreisender, 5.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Martin

Einzelreisender, 10.4.2019

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Wellness

  • Vstupová karta někdy nefungovala

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivan Vičar

Einzelreisender, 27.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Super

  • personál by se mohl trošku usmívat, dali by tím najevo, že jsou rádi za návštěvu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8