+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Komorní hůrka Recenze

Hodnocení hotelu

96%
Perfektní

dle 432 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    94%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jan Vencl

dospělý pár, 8.11.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
20 %
  • Byly jsme s manželkou na pobytu již podruhé a opět jsme byli maximálně spokojeni.

  • vše

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

27.3.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 3.11.2014

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Kerstin

dospělý pár, 25.6.2023

Deutsch

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Das Essen war sehr gut - Kompliment an die Küche. Die beiden Kellner waren freundlich und sehr zuvorkommend. Ebenfalls eine Kellnerin und die Frau am Computer (weiblich) sehr freundlich. Den Reinigungskräften großes Kompliment.

  • Bereits am 1. Abend wurden einige neu angekommen Gäste von einer Dame (sehr schlank und im grünen Kleid)gemaßregelt, weil sie nicht pünktlich 18:00 Uhr zum Abendessen da waren. Punkt 21:00 Uhr mussten die Gäste die Terrasse verlassen und die Gaststätte wurde verschlossen. Man konnte sich hinter dem Hotel beim Tennisplatz hinsetzen, leider ohne Licht. Eine Kellnerin ( mit Brille) hatte für deutsche Gäste kaum ein freundliches Wort, sondern stürzte wie eine Furie morgens auf die Terrasse zu den Gästen und meinte, diese hätten diese unverzüglich zu verlassen, aber in einer Art und Weise, die sich für ein 4-Sterne Hotel überhaupt nicht gehört.

Personál
2
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jana V

mladý pár, 7.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Hotel je asi zaměřen na německé turisty. Jako českému mladému páru se nám dostalo, no ne vždy úplně vlídnému zacházení. Jídlo bylo velmi průměrné, s první večeří bez výběru. Obsluha taky velmi průměrná, až měl člověk místy pocit, že je vlastně obtěžuje, když na otázku "přejete si ještě něco", vlastně odpovíte, že ano.

  • Chování obsluhy. Jídlo bylo velmi průměrné (až podprůměrné). Jedna procedure = 15minut. Nikdy jsme se ještě nesetkali s tak krátkou dobou procedury.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Karel Ficenec

dospělý pár, 22.9.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Příjemné prostředí, nevýhodou je poměrná odlehlost od vlastních lázní. V místě je minimální možnost bez použití auta se zabavit. Výhodou je dobře fungující bazen přímo v objektu (ale je k dispozici jen odpoledne)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Dana Hrabáková

jednotlivec, 16.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 1.11.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Hluční NĚMCI !!! Bazén jen do 20:00 h - málo Večeře jen 3 chody - málo na **** HOTEL !!!

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 14.4.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ubytování, strava, klidné prostředí, sauna, bazén

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Komorní hůrka odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme rádi, když Vás budeme opět moci přivítat v našem hotelu.

Zdeněk Dančo, Hotel Komorní hůrka

Anonym

ostatní, 28.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • - Plánované sezení u přidělených stolu, a to jak ráno, tak i u večeře. - Relativně málo prostoru u stolu při plném obsazení.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 5.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • hotel byl cisty, skvele 3 sauny, vstricny personal pri zmenach jidla. Snidane i vecere byly velmi dobre a poctive.

  • procedury nebyly každý den, jak sliboval balíček (v neděli nepracuji) a v patek odpoledne nam take nic nenabídli. V sobotu jsme měli jen 2 velice krátké procedury (15 min. masa, a 15 min. malý zábal). Teprve az na naše naléhání nam poskytly 2 krátké 15 min. procedury v pondělí, ale kdybychom si o ne neřekly (podobně jako jiní hoste se kterymi jsme mluvily), tak bychom je nedostaly. Bazén byl miniaturní na pet temp, vi než 3 lidi si nezaplavou.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 2.11.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velmi milý a ochotný personál, kuchyně spíše podprůměrná. Ubytování velmi pěkné a pohodlné s některými dílčími nedostatky.

  • Milý personál, číšníci, recepční

  • Na pokoji chyběla varná konvice, v zahraničí je to už standard i v běžných hotelových pokojích. Když čaj stojí 45 Kč, přijde mi to velmi přemrštěné. Navíc je to velmi nepohodlné, uvítala bych možnost uvařit si čaj brzy ráno nebo pozdě večer na pokoji. Stejně bych uvítala možnost minibaru na pokoji. Zavání to malými českými poměry. Kuchyně byla také spíše podprůměrná, brambory nedovařené, což považuji vzhledem k ceně za neodpustitelné. Rovněž lázeňský personál vypadal, že ho obtěžuje poskytovat služby a dámy působily jako by se v práci musely nasnídat. Po snídani si ani neumyly ruce.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Kateřina Kocourová

jednotlivec, 11.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel je zaměřen na seniorskou klientelu z Německa. Pro welness pobyty chybí koncepce a nabídka služeb. Za celý pobyt jsem měla nejúžasněji namasírovaná, vypeelingovaná a nadvakrát zabalená záda, ale chybí mi péče o dekolt, nabídka kosmetických procedur, manikúra, masáže na zhubnutí, cvičení s trenérem. V neděli nejsou procedury žádné, což u wellness víkendu je půlka pobytu. Bazén se zavírá v osm ... proč?

  • čistota, ochota personálu

  • nesmyslná buzerace - zákaz inhalace elektronické cigarety

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Hana Žáková

dospělý pár, 14.8.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vstřícný personál, spokojenost.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Věra Křížová

jednotlivec, 19.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Dobrý den, děkuji za příjemný pobyt, za vstřícnost a ochotu. Ráda budu Vás doporučovat. Hezký den Mgr.Věra Křížová

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Komorní hůrka odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Křížová,

mockrát děkujeme za vaší návštěvu a budu se těšit zase u nás na viděnou.
Jelínková Markéta, ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 5.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Martin

jednotlivec, 10.4.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Wellness

  • Vstupová karta někdy nefungovala

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ivan Vičar

jednotlivec, 27.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Super

  • personál by se mohl trošku usmívat, dali by tím najevo, že jsou rádi za návštěvu.

Personál
6
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8